czwartek, 26 kwietnia 2012

BORDOWO-KREMOWE

Postanowiłam podzielić się z Wami 
moimi efektami przygotowań do własnego ślubu i wesela,
który miał miejsce 13 sierpnia 2011 roku,
a jego motywem przewodnim był kolor bordowy 
i kremowy, poniżej przedstawiam moje "dokonania" :)

zacznę od zaproszeń i zawiadomień ...



w tej samej tematyce zrobiłam winietki








serwetniki na bawełniane serwetki






Plakaty "Szczęść Boże Młodej Parze"
oraz "Witamy Gości Weselnych"


Gadżety na stół wiejski




Wózki do zabawy weselnej "Zbieranie na wózek"





Menu weselne na stoły


Ozdoby na firanę i do rozłożenia obok Księgi Gości



 Samochód Fiat 125 p, rocznik 1986,
do tego ecru kwiaty :)




Kwiaty ...

taka róża posłużyła do butonierek Pana Młodego,
Świadków i Taty Pani Młodej
oraz do upięcia we włosy


wystrój sali  w trakcie przygotowań...



Podziękowań kilka ...

dla Rodziców


dla Dziadków i Rodziców Chrzestnych


Całości dopełnił smoking Panna Młodego z bordowym pasem i muszką,
bordowe buty Pani Młodej :),
a bordową broszkę do żakietu Mamy oraz
dodatki na Poprawiny zamówiłam u Czarnej Biedronki,
są wspaniałe, a zresztą Sami zobaczcie:
Ślub kremowo-bordowy
pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Podziwiam wszystko po kolei. Część z rzeczy widziałam już wcześniej w Twoich postach. Wszystko bardzo ładne, utrzymane w jednolitym stylu :) Bardzo się cieszę, że mogłam zrobić dla Ciebie kremowo-bordowo dodatki. Dziękuję też za odniesienie do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wszystko:) co za zbieg okoliczności:) ja tez jestem Kasia, też wychodzę za Artura 29.06 i wesele też będzie bordowo-złote:) kupiłam już buty, zaproszenia i myślę nad resztą:) mam nadzieję ze też mi tak pięknie wszystko wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń